N.E.O.'25 3

21-03-2015 15:00 SV Capelle 5 N.E.O.'25 3 Broek, G vd 0-4

Op zaterdag 21 maar stond de derby, tegen onze vrienden uit het westelijke deel van ons mooie dorp op het programma. In de thuiswedstrijd was het ons gelukt om de Capelse muur in de laatste minuut te slechten. Om die reden gingen we wederom uit van een tegenstander die een muur zou optrekken rondom het doelgebied. Dit bleek dan ook terecht, want ondanks het steenharde veld was het ze gelukt om een vakkundige muur te plaatsen. Dit aangevuld met enkele slopers bleek een aardige verdedigingstactiek. 0-0 was dan ook de ruststand. Gelukkig bleef de aanvalsdrift in onze ploeg en bleek de fundering van de muur niet stabiel door de harde ondergrond. Op routine werd het sloopproces dan ook uitgevoerd. 0-4 was de uiteindelijke uitslag na 90minuten eenrichtingsverkeer. Dit tot vreugde van de Jeannet, Appie en Kareltje die de moeite hadden genomen te komen kijken. De oranje panter, die de nul hield, werd verkozen tot man of the match en pakte zodoende nog een halve liter spa-goud uit de MotM-kan!

Bij deze bedanken we de scheidsrechter die op zijn vrije zaterdagmiddag [1] deze pot wilde leiden en de degradatiekraker van Capelle 1 liet schieten.
Verder willen we via deze weg Dennis Snijders nog melden dat het douchewater in zijn kleedkamer koud was... Gelukkig hadden we "Katja's Bodyscan" gekeken en wisten we hoe we hiermee om moesten gaan. Komende donderdag staat de wedstrijd tegen NOAD 3 op het programma. Kortom, wordt vervolgd...

Door: Peter van Dongen , 23-03-2015 00:00

Komende activiteiten