N.E.O.'25 C1

08-11-2014 12:00 Almkerk C1 N.E.O.'25 C1 14-1

Verslag Almkerk C1 - Neo'25 C1 dd. 08-11-2014

Vandaag zonder Noah en Tom naar Almkerk om daar tegen de plaatselijke en gelijknamige tegenstander te spelen. Almkerk C1 afkomstig, na een aantal wedstrijden uit de derde klasse, omdat het niveau voor hun te laag was. In het verslag van hun vorige wedstrijd stond aangegeven, na een matige vorige wedstrijd, vandaag maar eens gehakt te maken van de laaggeklasseerde tegenstander.
En daarin hebben ze met geen woord over gelogen. Want wij hadden helemaal niets in te brengen tegen het offensief van Almkerk. En na twee minuten lag de bal al achter doelman Andre. Halverwege de eerste helft kregen we wel iets meer grip, maar tot echte kansen kwam het niet en zo gingen we na een 4-0 stand de rust in. Na de pauze was het nog dramatischer en vlogen de ballen links en rechts voorbij ingevallen keeper Sam. Pas bij een 11-0 achterstand deden we iets terug via een doelpunt van Lars. Maar uiteindelijk dropen we af bij een eindstand van 14-1.
Vandaag duidelijk gezien waar het verschil bij voetbal in zit; felheid, wil om te winnen, positiespel, vrij lopen zonder bal, kansen afmaken en niet geheel onbelangrijk strijd leveren. Dit allemaal was ver te zoeken in ons team en dan krijg je de deksel op de neus.
Komende zaterdag de thuiswedstrijd tegen Kerkwijk en ook daar zullen al deze eigenschappen tentoongespreid moeten worden om een goed resultaat te halen!
Door: Marco van de Ven , 09-11-2014 00:00

Komende activiteiten