N.E.O.'25 F2

13-09-2014 09:00 Uno Animo F3 N.E.O.'25 F2 4-5

Nagelbijtertje van F2 tegen Uno Animo

NA 2 verloren bekerwedstrijden, waarbij de uitslagen steeds beter werden, was zaterdag 13 september het competitiedebuut voor de F2.
Met de slaap nog in onze ogen vertrokken wij zaterdagochtend naar Loon op Zand om tegen F3 van Uno Animo te spelen. De slaap verdween echter snel na aanvang van de wedstrijd. Wat was het spannend zeg! Er waren kansen over en weer, maar ondanks dat NEO'25 toch net wat sterker was, gingen we de rust in met 1-0 voor de gastheren. Na een succesvolle peptalk van Remon was iedereen supergemotiveerd, en dat vertaalde zich terug in de cijfers. Kansen bij het doel konden nu ook verzilverd worden, zodat het ongeveer gelijk op ging met de tegenstander. Het bleef spannend tot in de laatste minuut. Tijs, Jarno (ieder 1 goal) en topscoorder van de dag Joeri (3 goals) zorgden ervoor (samen met de rest van het team) dat de scheidsrechter uiteindelijk affloot op 4-5 winst voor Neo'25. Opgelucht (langs de lijn) en opgetogen (op het veld) keerden we weer terug naar huis.
Door: Tuomas de Roon , 17-09-2014 00:00

Komende activiteiten